My FacebookMy DeviantArtMy FlickrMy TwitterMy Formspring »

| me? |


Arthur Chia.


That's it really, that's who I am.

Just a boy, just a boy.

Saturday, April 07, 2007

pico~ :D - part II

`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:43):
m
XD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:43):
PUT A FOLDABLE TABLET TO IT
START DRAWING
ZOMG
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:43):
Then teddy bears have built in comps
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:43):
AN EXTENSION USB CORD THINGY
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:43):
LOL
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:43):
then we can put in everything through usb
ZOMGZOMG
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:43):
OMFG
COOL XD

I would love man
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:43):
LOL THATS THE BEST
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:43):
YEA LOL
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:44):
On-the-go artists
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:44):
omg i'm laughing my ass off
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:44):
haha XD
same same
you're crazy man
crazyy
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:44):
thats what makes things fun, lmao
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:44):
haha yea
xd
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:44):
qwerty keyboards would go extinct. D:
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:44):
o.O
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:44):
pico mouses would be ridiculous, so...
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:44):
qwerty?
lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:44):
yea
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:45):
qwerty keyboards
you know
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:45):
no i don't
lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:45):
the handphones with those big big keyboard
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:45):
Oh
LOL
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:45):
like PDA phones and crap
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:45):
i just noticed that qwerty are in a row
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:45):
yea
exactly
xD
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:45):
lol
haha ;p
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:45):
they'd be extinct
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:45):
then
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:45):
due to goldtooth
we'd only need a wireless keyboard
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:45):
lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:45):
that is goldtooth-compatible.
lmao.
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:45):
wait no
voice recognition
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:46):
letter to letter
ugh.
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:46):
lawl
that'd suck actually
xD
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:46):
yea
lol
imagine
all the noises
xD
then they'd type ...
..
.
.
.
.
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:46):
rolf
insaneeee
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:47):
it's just you.
i'm still sane
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:47):
then pico-tech would be so advanced
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:47):
and working just fine
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:47):
that handphones would be equipped with quad-quadcores
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:47):
o.O
what for
photoshop with quad-quadcore in phones
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:47):
then computers would be extinct
the era of comps will end.
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:47):
then
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:47):
laptops would be considered ancient
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:47):
come out with new tech
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:47):
and everything would be on phone
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:47):
ugh.
think
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:47):
zomg.
ZOMG
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:47):
LO I KNOW
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:48):
LOL I KNOW I KNOW
using picotech
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:48):
Imma put this on my blog
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:48):
can draw the comp
on air
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:48):
that'd laugh their ass off.
ZOMG YEA LIKE ROCKMAN
ZOMG
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:48):
Draw the comp in air
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:48):
ZOMFOAMFAOSDM
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:48):
LOL
XDD
I haven't watched Rockman so I wouldn't know
T.T
Sad lil'm e
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:48):
it's pretty much what you said, lawl
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:48):
haha
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:48):
some PDA-like device
and you can draw in the air
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:48):
haha
draw in air.
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:49):
like holograms
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:49):
draw a comp
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:49):
and you can touch the hologram
zomg
PICOTECH
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:49):
and takes the memory from a pico-bot
no wait
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:49):
compress oxygen into pico-size
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:49):
stop first
xD
WAIT
my idea
invent a pico-bug
that has everything
compressed food, air everything
even comp
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:49):
LOL WTF
YOUR SOURCE OF LIFE
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:49):
XD
YEA XD
that'd be so cool
by the time we reach that though.
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:50):
we'd be dead
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:50):
That'd be freaky lmao
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:50):
T.T
But nice
:D
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:50):
we have to rely on pico bugs to live
lawl
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:50):
haha
that costs maybe RM1
then earth resources habis
we live on pico bots
floating in space
XD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:50):
lmso
lmao
YEA
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:50):
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:50):
with the compressed pico-size oxygen
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:50):
haha
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:51):
it'd last us a lifetime
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:51):
yea lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:51):
scuba divers can stay in the water for weeks
Omfg
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:51):
haha
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:51):
Then we collect all the polluted air
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:51):
damn, you love my pico-bug/bot idea xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:51):
pico-compress it
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:51):
haha
like, using this pico-sized tank
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:51):
LOL
and the world would be a clean place againnn
X3
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:51):
haha yea
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:52):
of course, we're just looking at the good side of pico-tech
xP
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:52):
yea lol
brb mum calling
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:52):
D:
Imma post this on my blog.
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:54):
kk :D
later when i come back from dinner we'll think of more
:D
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:54):
lmao
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:55):
maybe
xD
bb
*still lmao-ing*
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:55):
yea xD
i'll go later
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:56):
my bro wanna bathe
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:56):
:0
...
pico-water?
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:56):
o.O
LOL
on the heater
then 0.00000001 secs
hot
:D
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:57):
lmaooo
then use soap with pico-size protection
fight against everything
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:57):
lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:57):
ultimate protector
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:58):
then pico facial cleanser
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:58):
no need doctors
LOL
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:58):
the day acnes cease to exist
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:58):
pimples all clear
:D
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:58):
zomggg.
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:58):
eat pico-pills
cleans your system
lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:58):
lawl, pico-pills
you won't even know if you've swallowed them
or if they got blown by the wind or something
for being so damn small. xD
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:59):
ugh no
they're like our normal tablets but a lil' smaller
but contains pico-tech
got pico-lcd on it to show what itis
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:59):
to stuff it full of medicine?
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:59):
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:59):
ZOMG
the ultimate medicine
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (19:59):
yea xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (19:59):
picofied stuff shoe-horned into a single pill
cures everything
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:00):
and of course, gives you the side effects of everything.
ZOMG PICO-NEEDLES
NO MORE PAIN FROM INJECTIONS
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:00):
lol
i know.
pico-slimmer
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:00):
lol
LOL
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:00):
xd
rub a bit on your body
then let it do the work
exercise without moving
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:01):
xD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:01):
zomg, lol
the day pictechnology arrives
we'd go crazy
lmao
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:01):
haha XD
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:01):
wonder if paper and pen would still exist by then
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:02):
if not, pico-ink
a pen that lasts you for years
OMG. same with printers.
can never finish using it
the pico-ink would come out through a pico-hole
so that it uses just enough to print properly.
lmao
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:02):
lol
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:03):
pico-ink.
ugh.
makes the paper
untearable
unbreakable
unsmudgable
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:03):
LOL
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:03):
unburnable
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:03):
pico technology, able to make molecules even smaller
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:03):
lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:03):
so we put titanium molecules between paper molecules
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:03):
brb change
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:03):
and come up with metal-paper
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:03):
my brother's done
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:03):
D:
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:04):
paper would be so damn hard then
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:04):
lol
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:04):
a super-hard yet bendable paper
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:04):
haha just unfold and whack burglers
xD
imma go first
post it on your blog first
;p
ゼロ ウーレイフ || 静かに二人を包んでいた 綺麗な動かない時間から。 says (20:04):
all up to.
here.
XD
byeee
`arty c. | fat. xP - arrrty.blogspot.com says (20:04):
bb

cheerioseets, arty.

No comments:

 
Blog layout and design by ArtyChia :)